Meld je nu aan

Meld je nu aan voor donateur en steun het onderhoud en exploitatie van onze 766, alsmede de restauratie van onze Benelux hondekop

Vul de gegevens hieronder in, U dient een keuze te maken voor een eenmalige donatie (minimaal 30,00) danwel een jaarlijkse bijdrage.
Vul uw (IBAN) bankrekening nummer in bij de juiste type donatie. Weet u uw IBAN nummer niet, dan kunt u deze hier opzoeken.
Bij het invullen en versturen van dit formulier gaat u akkoord dat wij een automatische incasso mogen doen.

In september is er een begin gemaakt met het demonteren van de cabineramen. Als eerste de buitenste cabineramen. Bij het linkse raam, vanaf de voorkant gezien, zit links onderaan een roestgat. Daarom moest een gedeelte van het frame verwijderd worden om dit gat weer dicht te lassen. De openingen werden dichtgemaakt met houten schotten. Ook is de verf rondom de cabineramen verwijderd. Dit om te kijken of er niet nog meer roestgaten zitten. Dit viel gelukkig erg mee.

Nadat de dakventilatoren en de onderdelen daarvan in de menie waren gezet, werden ze in de grijze grondverf gezet.
Bij een aantal ramen waren de hoekranden behoorlijk aangetast. Zodanig dat deze vervangen moesten worden door nieuw hout.

In juli 2019 ging het schoonmaken en opknappen van de verwarmingsonderdelen verder. Ook werden deze onderdelen voorzien van een nieuw laagje verf dat bestendig is tegen de warmte.