Meld je nu aan

Meld je nu aan voor donateur en steun het onderhoud en exploitatie van onze 766, alsmede de restauratie van onze Benelux hondekop

Vul de gegevens hieronder in, U dient een keuze te maken voor een eenmalige donatie (minimaal 30,00) danwel een jaarlijkse bijdrage.
Vul uw (IBAN) bankrekening nummer in bij de juiste type donatie. Weet u uw IBAN nummer niet, dan kunt u deze hier opzoeken.
Bij het invullen en versturen van dit formulier gaat u akkoord dat wij een automatische incasso mogen doen.

Op de neus werden diverse onderdelen teruggeplaatst. Ruitenwissers, de eerder opgeknapte houders van de frontseinen, de frontseinen zelf en het derde frontsein. Dit alles om de ABk zo dicht mogelijk te krijgen. Overigens zijn de binnenkanten van de houders van de frontseinen wit geschilderd. Dit zorgt voor een betere lichtverspreiding.

Ondanks de strengere lockdown gingen de werkzaamheden aan de 220902 verder. Wel met een nog kleinere ploeg. Iedere vrijwilliger werkte apart en wist goed wat zijn of haar taak was.

De houders van de frontseinen waren nu aan de beurt om aangepakt te worden. Eén van onze vrijwilligers nam deze mee naar huis en maakten deze helemaal kaal zodat ze er weer uitzagen als nieuw.