De Punt. de thuisreis

Na een weekend van filmen ging de 766 weer terug vanuit Groningen, met de "kogelgaten" nog zichtbaar op de trein

Op maandag 27 oktober 2008 reed de 766 na een lang weekend filmwerk voor de kaping bij De Punt Groningen naar huis, Utrecht Cartesiusweg

Alle foto's op de pagina zijn genomen door: Paul Delcour

Linkjes van diverse fotos en flmpjes

Van Jaap Dronkert, de producent van de verfiming van de kaping bij De Punt kregen we deze links door:
Ongetwijfeld zijn er meer foto's en filmpje sop het web beschikbaar.

Info Stichting Hondekop

Heeft u vragen en/of opmeringen, dan kunt u d.m.v. het formulier hieronder in te vullen contact met ons opnemen

Op de neus werden diverse onderdelen teruggeplaatst. Ruitenwissers, de eerder opgeknapte houders van de frontseinen, de frontseinen zelf en het derde frontsein. Dit alles om de ABk zo dicht mogelijk te krijgen. Overigens zijn de binnenkanten van de houders van de frontseinen wit geschilderd. Dit zorgt voor een betere lichtverspreiding.

Ondanks de strengere lockdown gingen de werkzaamheden aan de 220902 verder. Wel met een nog kleinere ploeg. Iedere vrijwilliger werkte apart en wist goed wat zijn of haar taak was.

De houders van de frontseinen waren nu aan de beurt om aangepakt te worden. Eén van onze vrijwilligers nam deze mee naar huis en maakten deze helemaal kaal zodat ze er weer uitzagen als nieuw.